Tips voor het organiseren van een training

Bedrijven die commerciële trainingen geven aan verkopers, accountmanagers en salesmanagers doen hele goede zaken op het moment. Alle bedrijven investeren erg veel tijd en geld in cursussen en trainingen voor hun medewerkers. Diverse doelen worden hierbij nagestreefd.

Voor de een is het een manier om medewerkers te verbeteren, voor een andere een methode om medewerkers te binden. Maar in alle gevallen is het bedoeld om iets te leren aan een medewerker, ervan uitgaande dat deze medewerker er zelf ook iets van wil opsteken. En daarbij is het een wens of uitgangspunt van de deelnemende medewerkers dat ze een plezierige dag hebben waar ze voldaan op terugkijken.

De realiteit is, helaas maar waar, veelal anders. Te vaak zijn de evaluaties van de genoten training of trainer niet zo positief. En dat is jammer. Jammer voor de trainer, voor het bedrijf waar de training voor werd gegeven en niet in het minst de medewerkers zelf. Wat zijn zoal de meest voorkomende op- en aanmerkingen over een trainingssessie; lees verder op: http://www.salesgids.com/artikelen-sales/loopbaan-en-opleiding/eisen-aan-een-training



Heeft u vragen naar aanleiding van deze publicatie?
Dan kunt u uiteraard vrijblijvend contact opnemen met .

0.0168