-
Highlights
Aantal zalen: 5 zalen
5 zalen
1 – 300 personen
1 – 300 personen
Soort locatie: Hotel
Hotel
Aanwezige zalen + tarieven
Belle Vue
Capaciteit:
1 - 10 personen
De Belle Vue Zaal ligt naast de receptie en is een echte boardroom. Het ingebouwde scherm en de zithoek maken dit een erg geliefde zaal voor kleinere vergaderingen.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Boardroom |
10 personen
|
€ 175 per dagdeel
€ 300 per 2 dagdelen
Offerte
Le Neptune
Capaciteit:
2 - 35 personen
Op de -1 verdieping, maar met daglicht, ligt de Le Neptune zaal. Vroeger was dit de bar van het hotel, maar tegenwoordig wordt het gebruikt als breakout- of trainingszaal.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
24 personen
|
Blok (Carré) |
24 personen
|
Theater |
35 personen
|
Cabaret |
30 personen
|
School (Examen) |
20 personen
|
Boardroom |
24 personen
|
€ 300 per dagdeel
€ 450 per 2 dagdelen
Offerte
Boardroom
Capaciteit:
2 - 24 personen
De Boardroom ligt op de begane grond en heeft veel daglicht, maar geen afleiding van buitenaf. Daarom is de zaal geliefd als trainingszaal of als breakout.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
26 personen
|
Blok (Carré) |
24 personen
|
Theater |
40 personen
|
Cabaret |
25 personen
|
School (Examen) |
20 personen
|
Boardroom |
24 personen
|
Diner |
30 personen
|
€ 300 per dagdeel
€ 450 per 2 dagdelen
Offerte
Beau Rivage
Capaciteit:
20 - 120 personen
De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samenkomen, De Kom. De zaal heeft veel licht en is optisch ook ruim door een hoogte van drie meter.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
35 personen
|
Blok (Carré) |
40 personen
|
Theater |
120 personen
|
Cabaret |
90 personen
|
School (Examen) |
55 personen
|
Boardroom |
40 personen
|
Receptie (Borrel) |
150 personen
|
Diner |
80 personen
|
€ 575 per dagdeel
€ 850 per 2 dagdelen
Offerte
Belvedere
Capaciteit:
15 - 80 personen
De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samenkomen, De Kom. De zaal heeft veel licht en lijkt ook ruim door een hoogte van drie meter.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
30 personen
|
Blok (Carré) |
30 personen
|
Theater |
80 personen
|
Cabaret |
65 personen
|
School (Examen) |
45 personen
|
Boardroom |
30 personen
|
Receptie (Borrel) |
100 personen
|
Diner |
40 personen
|
€ 650 per dagdeel
€ 430 per 2 dagdelen
Offerte
Ballroom
Capaciteit:
50 - 200 personen
De Ballroom is een combinatie van de Belvedere en Bea Rivage zaal.
De zaal ligt op de eerste verdieping en kijkt uit op het punt waar vijf grachten samenkomen, De Kom. De zaal heeft veel licht en oogt ruim door een hoogte van drie meter.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
55 personen
|
Blok (Carré) |
60 personen
|
Theater |
200 personen
|
Cabaret |
165 personen
|
School (Examen) |
100 personen
|
Boardroom |
60 personen
|
Receptie (Borrel) |
250 personen
|
Diner |
150 personen
|
€ 1000 per dagdeel
€ 1500 per 2 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Vanaf 10 personen werken wij met vergaderarrangementen. Al onze arrangementen zijn inclusief: Zaalhuur van de plenaire zaal. Onbeperkt, water, koffie, thee gedurende de dag (inclusief thee garnituren als gember en citroen) Snacks tijdens de break, een fijne afwisseling tussen gezond en lekker. Basis AV Luxe lunch in The Harbour Club Amsterdam Zuid Apollo meeting box met handige tools Mintjes, pennen en schrijfblokken
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
vanaf |
€
5,00
|
p.p. per uur
|
vanaf
€
5,00
p.p. per uur
|
Diner |
vanaf |
€
42,00
|
p.p.
|
vanaf
€
42,00
p.p.
|
Borrel |
vanaf |
€
5,00
|
p.p.
|
vanaf
€
5,00
p.p.
|
Overnachten |
vanaf |
€
105,00
|
p.p.
|
vanaf
€
105,00
p.p.
|
Ontbijt |
vanaf |
€
20,00
|
p.p.
|
vanaf
€
20,00
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
|
|
Op basis van nacalculatie
|
O.b.v. nacalculatie
|
-
Inrichting en sfeer
Interieur designer en founder van 'Too Many Agencies' Will Erens, is het genie achter het compleet nieuwe ontwerp van het hotel en het restaurant. Hij heeft gekozen voor een mix van stijlen geïnspireerd op de jaren 20 tot en met de jaren 70; denk daarbij aan Art Nouveau, Art Deco, Palm Springs en post luxury, gecombineerd met de sportlijnen van de Olympische spelen die overal in het hotel terugkomen. "Over the top luxe, less is poor, heerlijk tegendraads, een herbeleving van de vroegere gloriejaren. Deze kosmopolitische trend is in de grote wereldsteden in opkomst, maar hier in Amsterdam is deze nog niet terug te vinden.” Aldus Erens.
Inklappen
Interieur designer en founder van 'Too Many Agencies' Will Erens, is het genie achter het compleet nieuwe ontwerp van het hotel en het restaurant. Hij heeft gekozen voor een mix van stijlen geïnspireerd op de jaren 20 tot en met de jaren 70; denk daarbij aan Art Nouveau, Art Deco, Palm Springs en post luxury, gecombineerd met de sportlijnen van de Olympische spelen die overal in het hotel terugkomen. "Over the top luxe, less is poor, heerlijk tegendraads, een herbeleving van de vroegere glo…
Lees meer
Ligging en omgeving
Apollo Hotel Amsterdam, 'a Tribute Portfolio Hotel' ligt aan het water bij het kruispunt van 5 grachten in de elegante wijk Oud-Zuid in Amsterdam. Het hotel heeft een terras aan het water en een haven met aanlegsteiger aan de gracht. Met de fiets of het openbaar vervoer bent u in 15 minuten in het pittoreske centrum van Amsterdam. Maar gelegen tussen Oud-Zuid, De Pijp en de Rivierenbuurt zijn er op loopafstand ook genoeg leuke activiteiten, zoals het Museumplein. Metro stop De Pijp is 9 minuten lopen daarnaast stopt er een buslijn naast het hotel.
Inklappen
Apollo Hotel Amsterdam, 'a Tribute Portfolio Hotel' ligt aan het water bij het kruispunt van 5 grachten in de elegante wijk Oud-Zuid in Amsterdam. Het hotel heeft een terras aan het water en een haven met aanlegsteiger aan de gracht. Met de fiets of het openbaar vervoer bent u in 15 minuten in het pittoreske centrum van Amsterdam. Maar gelegen tussen Oud-Zuid, De Pijp en de Rivierenbuurt zijn er op loopafstand ook genoeg leuke activiteiten, zoals het Museumplein. Metro stop De Pijp is 9 minuten…
Lees meer
Eten en drinken
Het Apollo Hotel Amsterdam heeft met The Harbour Club Amsterdam Zuid en The Livingroom By Bodon twee fantastische concepten in huis die uw vergadering naar een hoger niveau tillen. Onze vergaderarrangementen zijn altijd inclusief snacks bij de breaks en lekkere verse koffie. Lunch wordt in overleg geserveerd in de vergaderruimte of in The Harbour Club, van gezonde salades, broodjes en poké bowls tot aan een drie gangen lunch of bentobox. Ook na de vergadering zit u bij ons goed, een uitgebreid diner of een borrel met een sushi plank op ons grote terras behoren tot de mogelijkheden. Vraag één van onze Meeting & Events expert naar de mogelijkheden, we denken graag mee!
Inklappen
Het Apollo Hotel Amsterdam heeft met The Harbour Club Amsterdam Zuid en The Livingroom By Bodon twee fantastische concepten in huis die uw vergadering naar een hoger niveau tillen. Onze vergaderarrangementen zijn altijd inclusief snacks bij de breaks en lekkere verse koffie. Lunch wordt in overleg geserveerd in de vergaderruimte of in The Harbour Club, van gezonde salades, broodjes en poké bowls tot aan een drie gangen lunch of bentobox. Ook na de vergadering zit u bij ons goed, een uitge…
Lees meer
Overnachten
De kamers van het hotel zijn voorzien van bekroonde designbedden en diverse voorzieningen, zoals een flatscreen-tv met kabelzenders en een luxe badkamer met een douche of een bad. Er is ook gratis WiFi beschikbaar.
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Beamer altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Audiovisuele middelen
Overheadprojector
Telefoontoestel
Conference call
Katheder
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Bedrijfsfeest
Coaching
Conferentie
Congres
Cursus
Dineren
Flexwerken
Heisessie
Kookworkshop
Lunchen
Overnachten
Presentatie
Private dining
Seminar
Teambuilding
Trainingen
Vergaderen
Workshop
Huurmogelijkheden
Beschikt over 5 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 300 personen
Doordeweeks te huur
Ook per uur te huur
Ook 's avonds te huur
Ook in het weekend te huur
Eigen cateraar mogelijk
Locatie exclusief af te huren
Overnachtingsmogelijkheden
Overnachten bij deze vergaderlocatie
Beschikt over 223 kamers
Overnachten tot 446 personen
Ecolabels
Locatie-faciliteiten
Fitness
Lift
Airconditioning
Computerlokaal (vaste computers)
Sfeer en inrichting
Modern
Design
Artistiek
Monumentaal
Historisch
Luxueus
Zakelijk
-
Adres
Apollolaan 2, Amsterdam (Noord-Holland)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Aan het water
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Nabij snelweg
Nabij vliegveld
Rolstoeltoegankelijk
Afstand tot snelwegen
A10 (1,0 km)
A2 (2,5 km)
A4 (2,9 km)
A1 (4,7 km)
A200 (4,8 km)
A9 (5,6 km)
A5 (5,8 km)
A8 (8,0 km)
Parkeren
Betaald parkeren op eigen terrein
70 parkeerplaatsen
Afstand tot treinstations
Station Amsterdam RAI: 1,4 km
Station Amsterdam Zuid: 1,5 km
Station Amsterdam Amstel: 2,3 km
Station Amsterdam Muiderpoort: 3,5 km
Station Amsterdam Centraal: 3,5 km
Nabij gelegen luchthavens
Luchthaven Schiphol: 9,5 km
Nabij gelegen steden
Amsterdam (centrum): 2,8 km
Amstelveen: 5,5 km
Zaanstad: 11,5 km
Haarlem: 16,9 km
Naarden: 19,5 km
-
Teambuilding
Voor teambuildingsactiviteiten werken we samen met partners, vraag uw event planner naar de mogelijkheden.
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor Leonardo Hotel Amsterdam