Het Gymnasium
Zenderen   (regio Almelo)

heerenkamer: 2 – 12 personen

heerenkamer: 2 – 12 personen

heerenkamer: 2 – 12 personen

zaal 3-4-5: 2 – 30 personen

zaal 2: 2 – 12 personen

zaal 1: 2 – 10 personen

zaal 3: 2 – 10 personen

zaal 3-4-5: 2 – 30 personen

zaal 5: 2 – 20 personen

zaal 4: 2 – 10 personen

Belevingsruimte: 10 – 50 personen

Serre Seminar: 2 – 20 personen

Serre Seminar: 2 – 20 personen

Exporuimte Karmeliet: 2 – 40 personen

  • Highlights

    10 zalen
    2 – 70 personen
    Klooster

    Aanwezige zalen + tarieven

    De tarieven voor de zaalhuur zijn bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.

    zaal 1

    Capaciteit: 2 - 10 personen
    Moderne zaal met airco en veel daglicht. Eigen koffie- en theevoorziening. Koelkast met water. Standaard touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 10
    Blok 10
    Boardroom 10
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    zaal 2

    Capaciteit: 2 - 12 personen
    Moderne zaal met airco en veel daglicht. Eigen koffie- en theevoorziening. Koelkast met water. Standaard touchscreen, flip-over en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 12
    Blok 12
    Boardroom 12
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    zaal 3

    Capaciteit: 2 - 10 personen
    Moderne zaal met airco en veel daglicht. Eigen koffie- en theefaciliteiten. Koelkast met water. Standaard voorzien van touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 10
    Blok 10
    Boardroom 10
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    zaal 4

    Capaciteit: 2 - 10 personen
    Moderne zaal met airco en veel daglicht. Eigen koffie- en theevoorziening. Koelkast met water. Standaard touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 10
    Blok 10
    Boardroom 10
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    zaal 5

    Capaciteit: 2 - 20 personen
    Moderne zaal met airco en veel daglicht. Eigen koffie- en theevoorziening. Koelkast met water. Standaard touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 16
    Blok 15
    Theater 20
    Boardroom 15
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    Belevingsruimte

    Capaciteit: 10 - 50 personen
    De Grote Zaal met airco en veel daglicht. Eigen koffie- en theefaciliteiten. Koelkast met water. Standaard voorzien van touchscreen, flip-over en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 35
    Blok 35
    Theater 50
    Boardroom 30
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    zaal 3-4-5

    Capaciteit: 2 - 30 personen
    Moderne zaal met airconditioning en veel daglicht. Eigen koffie- en theefaciliteiten. Koelkast met water. Standaard touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 30
    Blok 28
    Theater 50
    Boardroom 30
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    heerenkamer

    Capaciteit: 2 - 12 personen
    Boardroom Zaal met airco en veel daglicht, zeer lux ingericht. Eigen koffie- en theevoorziening, koelkast met water. Standaard touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 12
    Blok 12
    Boardroom 12
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    Serre Seminar

    Capaciteit: 2 - 20 personen
    Serre in het restaurant Het Seminar. Ideaal voor een lunch- of dineroverleg. Standaard touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 12
    Blok 15
    Theater 20
    Boardroom 10
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte

    Exporuimte Karmeliet

    Capaciteit: 2 - 40 personen
    Moderne zaal met airco in theehuis De Karmeliet. Vergaderen met een High Tea of lunch. Standaard touchscreen, flipover en schrijfmateriaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 16
    Blok 20
    Theater 40
    Boardroom 10
    € 20 per dagdeel
    € 35 per 2 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Wij werken met een standaardarrangement dat uiteraard door u verder uit te bouwen is. Inbegrepen: lekkere verse eigen gebrande koffie, thee en gekoeld water in de zaal, bij binnenkomst heerlijk huisgemaakt gebak, gebruik van groot touchscreen, schrijfmateriaal, flip-over, stiften en papier, versgebakken belegde broodjes, eigengemaakte soep, verse salade, warme snack, zoete items, melk en karnemelk van eigen koeien en verse jus d'orange. Inclusief zaalhuur.

    Bij alle onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur al inbegrepen.
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 19,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi / bedraad internet
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon / CD-speler
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee en water
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 70 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water    
    € 29,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen / smartboard / overheadprojector
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon / CD-speler
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en gebak
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 70 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch    
    € 69,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen / smartboard
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon / CD-speler
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en gebak
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief lunch (Biologisch luxe lunch op basis van streekproducten)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 70 personen
    Inclusief zaalhuur, koffie, thee, water, lunch, diner    
    € 109,50 p.p.
    Offerte
    • Inclusief zaalhuur
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen / smartboard
    • Inclusief geluidsinstallatie met microfoon / CD-speler
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en gebak
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief lunch (Biologisch luxe lunch op basis van streekproducten)
    • Inclusief diner (Biologisch 3-gangen diner op basis van streekproducten)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 70 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    Inbegrepen bij zaalhuur
    Lunch
    vanaf € 17,50 p.p.
    Diner
    vanaf € 37,50 p.p.
    Borrel
    vanaf € 17,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    U kunt bij ons vergaderen in een moderne zaal die van alle faciliteiten is voorzien. Onze zalen zijn standaard uitgerust met airco en er staat een touchscreen tot u beschikking. Er is altijd verse koffie en thee in de zaal en veel daglicht met uitzicht over de landerijen. Deze nieuwe vergaderzalen bevinden zich in een monumentaal pand. Het zijn de oude schoolgebouwen van het klooster vandaar de naam GYMNASIUM.


    Ligging en omgeving
    Onze vergaderlocatie bevindt zich in het landelijk gebied. Doordat we veel ramen en daglicht hebben is het uitzicht van onze vergaderzalen fenomenaal. Wij zijn een onderdeel van het oude karmelieten klooster, daardoor bevinden wij ons in een monumentaal pand met zeer moderne zalen. De ligging van ons is centraal tussen de grote Twentse steden en zijn goed met het openbaar vervoer te bereiken.


    Eten en drinken
    Het Gymnasium maakt deel uit van het Ideaal. Binnen het Ideaal hebben we theehuizen en restaurant "het Seminar" met een groene Michelinster. Het Ideaal is een bedrijf dat het beste van de natuur in zijn producten verwerkt. Alles wordt zelf en ambachtelijk bereid met zoveel mogelijk eigen ingrediënten. Zo hebben we eigen moestuinen, een fruitboomgaard, varkens, koeien, kippen, maar ook bijvoorbeeld onze eigen kaasmakerij. Dit alles wordt met liefde verzorgd en niet behandeld met kunstmatige middelen. Zo blijft de pure en natuurlijke smaak van alle ingrediënten behouden, wat resulteert in de lekkerste ingrediënten voor onze drankjes en gerechten. Inklappen Het Gymnasium maakt deel uit van het Ideaal. Binnen het Ideaal hebben we theehuizen en restaurant "het Seminar" met een groene Michelinster. Het Ideaal is een bedrijf dat het beste van de natuur in zijn producten verwerkt. Alles wordt zelf en ambachtelijk bereid met zoveel mogelijk eigen ingrediënten. Zo hebben we eigen moestuinen, een fruitboomgaard, varkens, koeien, kippen, maar ook bijvoorbeeld onze eigen kaasmakerij. Dit alles wordt met liefde verzorgd en niet behandeld met kunstmatige… Lees meer


    Overnachten
    Helaas kunt u niet bij ons overnachten. Wel hebben we goede contacten met hotels zowel in Hengelo als in Almelo. Uiteraard kunnen we er ook voor zorgen dat we een landelijk overnachtingsadres voor u vinden.

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Smartboard
    Videoconferentie (VTC)
    Laptop
    DVD-speler
    Telefoontoestel
    Geluidsinstallatie
    Microfoon (bedraad)
    Microfoon (draadloos)
    Katheder
    Printer
    Kopieerapparaat

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Congres
    Dineren
    Flexwerken
    Heisessie
    Lunchen
    Presentatie
    Private dining
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 10 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 70 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Locatie exclusief af te huren

    Ecolabels

    Ecolabel

    Locatie-faciliteiten

    Lift
    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Artistiek
    Monumentaal
    Historisch
    Luxueus
    Landelijk
    Industrieel
    Zakelijk
  • Adres

    Hertmerweg 42a, Zenderen (Overijssel)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bosrijke omgeving
    Landelijk
    Nabij openbaar vervoer
    Nabij snelweg
    Op het platteland
    Rolstoeltoegankelijk
    Rustig gelegen

    Afstand tot snelwegen

    A35  (2,3 km)
    A1  (2,3 km)

    Parkeren

    Gratis parkeren op eigen terrein
    Op ca. 5 meter van de entree
    Beveiligd parkeren
    70 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Borne: 2,9 km
    Station Almelo de Riet: 4,9 km
    Station Almelo: 6,2 km
    Station Delden: 7 km
    Station Hengelo Gezondheidspark: 7 km

    Nabij gelegen steden

    Almelo: 5,9 km
    Hengelo: 8,8 km
    Enschede: 16 km
  • Teambuilding

    Doordat wij landelijk zijn gelegen en over een groot eigen terrein beschikken, is bijna alles mogelijk op het gebied van teambuilding. Ook voor overdekte activiteiten bieden wij tal van mogelijkheden.

  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Het Gymnasium
0.2101