Heineken Gebouw Rotterdam
Rotterdam  

The Boardroom: 2 – 12 personen

The Brewmaster: 15 – 60 personen

The Office: 2 – 60 personen

The Office: 2 – 60 personen

The Family: 2 – 12 personen

The Lab: 2 – 50 personen

The Boardroom: 2 – 12 personen

The Lab: 2 – 50 personen

The Family: 2 – 12 personen

The Lab: 2 – 50 personen

The Worldbrand: 2 – 8 personen

The Freddy: 2 – 5 personen

The Freddy: 2 – 5 personen

The Worldbrand: 2 – 8 personen

The Export: 20 – 100 personen

  • Highlights

    8 zalen
    2 – 200 personen
    Vergaderlocatie

    Aanwezige zalen + tarieven

    Naast de onderstaande zaalhuur kunt u desgewenst aanvullend een vergaderarrangement boeken.

    The Freddy

    Capaciteit: 2 - 5 personen
    Voor maximaal 5 personen Twee luxe fauteuils Ronde tafel en vijf stoelen Wifi Presentatiescherm (draadloos) Minibar met koffie, thee en fris Deze ruimte is ook per uur te boeken. The Freddy is de perfecte ruimte voor een creatieve brainstorm, inspirerende coaching of enthousiasmerende kick-off. De ruimte ademt verbeelding en vindingrijkheid. Wat de vraag ook is, de oplossing begint in deze ruimte. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 5
    € 75 per uur
    € 275 per dagdeel
    € 450 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Worldbrand

    Capaciteit: 2 - 8 personen
    Voor maximaal 8 personen zijn er luxe fauteuils, wifi, een draadloos presentatiescherm en een videocamera voor conferenties beschikbaar. Deze ruimte is ook per uur te boeken. Je moet wel een klein beetje gek zijn als je het plan hebt om de wereld te veroveren met een biermerk dat zijn oorsprong vindt in zo'n klein landje als Nederland. 'The world is our oyster' moeten ze bij Heineken gedacht hebben, en ze gingen ervoor. Die geschiedenis resoneert na in deze kamer. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 8
    € 75 per uur
    € 275 per dagdeel
    € 450 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Family

    Capaciteit: 2 - 12 personen
    Voor maximaal 12 personen, luxe stoelen, airconditioning, wifi, presentatiescherm (draadloos), videocamera voor conferenties, minibar met koffie, thee en fris, walk-in (disco)bar. Borrelen na het vergaderen? Aangrenzend aan deze ruimte is er een walk-in (disco)bar. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 12
    Boardroom 12
    € 375 per dagdeel
    € 595 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Boardroom

    Capaciteit: 2 - 12 personen
    Maximaal 12 personen, luxe stoelen, airconditioning, wifi, presentatiescherm, videocamera voor conferenties, minibar met koffie, thee en fris. Vergaderen in de kamer waar het allemaal begon, dat doe je in The Boardroom. Hier werd ooit gebouwd aan de fundamenten van een van de bekendste biermerken ter wereld. Dit is de plek waar daadkracht, creativiteit en visie het startpunt vormden voor een geweldig Nederlands succesverhaal. Die energie is nog steeds voelbaar in deze kamer. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Blok 12
    Boardroom 12
    Diner 12
    € 375 per dagdeel
    € 595 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Lab

    Capaciteit: 2 - 50 personen
    In blokopstelling voor maximaal 14 personen, in theateropstelling geschikt voor 20 personen. Luxe stoelen, airconditioning, wifi, presentatiescherm (draadloos), video conference camera. Minibar met koffie, thee en fris. Secret bar aangrenzend voor een borrel na de vergadering. Borrelen kan met maximaal 50 personen, een walking dinner met 40 personen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 10
    Blok 14
    Theater 20
    School 8
    Boardroom 14
    Receptie 50
    € 375 per dagdeel
    € 595 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Office

    Capaciteit: 2 - 60 personen
    Maximaal 50 personen in theateropstelling, geschikt voor 24 personen in U-vorm en 30 personen in carré-opstelling. Geschikt voor receptie, borrel en productpresentaties. Voorzien van presentatiescherm, wifi en minibar met koffie, thee en fris. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 26
    Blok 26
    Theater 50
    Cabaret 30
    School 24
    Receptie 60
    € 495 per dagdeel
    € 795 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Brewmaster

    Capaciteit: 15 - 60 personen
    Nieuw! Te boeken vanaf september 2024: In theateropstelling geschikt voor 60 personen, luxe stoelen, airconditioning, wifi, presentatiescherm (draadloos), videoconferentiecamera, minibar met koffie, thee en fris. De New York Bar is aangrenzend voor een borrel na de vergadering. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Theater 60
    Receptie 80
    € 695 per dagdeel
    € 995 per 2 dagdelen

    Offerte

    The Export

    Capaciteit: 20 - 100 personen
    Nieuw te boeken vanaf september 2024: - In theateropstelling geschikt voor 100 personen - Luxe stoelen - Airconditioning - Wifi - Presentatiescherm (draadloos) en videoconferentiecamera - Minibar met koffie, thee en fris Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Theater 100
    Receptie 150
    € 959 per dagdeel
    € 1395 per 2 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Het vergaderarrangement bestaat uit onbeperkt koffie, thee, fris en (bruis)water van de mini-bar. Op tafel staat fruit, zoete hapjes en hartige snacks. Ook gebruik van het TV-scherm, flip-over(s), whiteboard en notitieboekjes is inbegrepen. Het vergaderarrangement is te boeken inclusief lunch of exclusief lunch. De lunch is gevarieerd in aanbod en bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies.

    Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur nog niet inbegrepen.
    € 16,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
    • Van 2 t/m 90 personen
    Inclusief koffie, thee, water, lunch    
    € 35,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief chocolade, fruit en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Van 2 t/m 90 personen
    € 23,50 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
    • Van 2 t/m 90 personen
    € 43,00 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief vergaderopstelling naar keuze
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
    • Inclusief flatscreen
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief onbeperkt sappen tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief chocolade, fruit, zoete lekkernijen en een hartige break
    • Inclusief lunch (Lunchbuffet)
    • Van 2 t/m 90 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    vanaf € 16,00 p.p. per dagdeel
    Lunch
    vanaf € 19,50 p.p.
    Diner
    vanaf € 37,50 p.p.
    Borrel
    vanaf € 17,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    vanaf € 16,00 p.p. per dagdeel
  • Inrichting en sfeer
    Vergaderen, feesten of presenteren op een plek waar een van de bekendste merken ter wereld geschiedenis schreef? Dat kan! Het Heineken Gebouw Rotterdam is een stijlvol, markant gebouw, voorzien van sfeervolle, verrassende horeca en state-of-the-art vergader- en presentatie faciliteiten. Maar ook de nostalgie van de begindagen van dit mooie biermerk waart hier nog door de gangen. Het is dè plek om geïnspireerd te raken of te inspireren en indruk te maken op jouw gasten. Het Heineken Gebouw biedt 9 verschillende ruimtes aan met verschillende verhalen. Allemaal even inspirerend, verrassend en erop gericht om jouw vergadering tot een succes te maken. En niet alleen vergaderen, maar ook als je een exclusief diner, brainstorm, productpresentatie, borrel of teamuitje wilt organiseren, het is mogelijk in het Heineken Gebouw. Sinds september 2024 ontvangen wij ook groepen van 50 tot 100 personen met 2 nieuwe ruimtes en een 3e bar met panoramisch uitzicht! Inklappen Vergaderen, feesten of presenteren op een plek waar een van de bekendste merken ter wereld geschiedenis schreef? Dat kan! Het Heineken Gebouw Rotterdam is een stijlvol, markant gebouw, voorzien van sfeervolle, verrassende horeca en state-of-the-art vergader- en presentatie faciliteiten. Maar ook de nostalgie van de begindagen van dit mooie biermerk waart hier nog door de gangen. Het is dè plek om geïnspireerd te raken of te inspireren en indruk te maken op jouw gasten. Het Heineken G… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Het Heineken Gebouw Rotterdam ligt middenin de wijk Crooswijk, nabij het centrum van Rotterdam. De locatie met is met de auto goed bereikbaar en ligt aan de A16 en A20, ook is het dichtbij het Centraal Station. Tramlijn 7 en 8 stoppen op de Noorderbrug, op loopafstand van het Heineken Gebouw. Het dichtstbijzijnde metrostation is metrostation Oostplein. Vanaf daar is het 10 minuten lopen tot de hoofdentree van het Heineken Gebouw.


    Eten en drinken
    Vergadering in combinatie met een lunch, diner of borrel in één van de barren op onze locatie? Wij regelen het! In samenwerking met onze cateraar verzorgen wij een gevarieerde en verse lunch. De lunch bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies. Tafelen met een goed glas wijn? Wij werken samen met een aantal private chefs en top restaurants in Rotterdam om een diner op locatie te verzorgen. Vanaf acht personen aan te vragen. Ook een walking diner en luxe buffet behoort tot de mogelijkheden. Na de vergadering is het mogelijk om nog gezellig met elkaar na te borrelen in één van onze barren op de locatie of het dakterras. Wij kunnen hier een mooi borrelarrangement voor samenstellen. Inklappen Vergadering in combinatie met een lunch, diner of borrel in één van de barren op onze locatie? Wij regelen het! In samenwerking met onze cateraar verzorgen wij een gevarieerde en verse lunch. De lunch bestaat uit diverse broodjes, een seizoensgebonden salade, verse soep en smoothies. Tafelen met een goed glas wijn? Wij werken samen met een aantal private chefs en top restaurants in Rotterdam om een diner op locatie te verzorgen. Vanaf acht personen aan te vragen. Ook een walking di… Lees meer


    Overnachten
    Wij hebben een samenwerking met een aantal hotels in omgeving. Vraag ons naar de mogelijkheden en we helpen je graag verder!

  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Videoconferentie (VTC)
    Conference call
    Geluidsinstallatie
    Microfoon (draadloos)

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Coaching
    Cursus
    Lunchen
    Presentatie
    Private dining
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 8 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 200 personen
    Minimale boekingsduur bedraagt 1 uur
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Locatie exclusief af te huren

    Locatie-faciliteiten

    Lift
    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Monumentaal
    Historisch
    Luxueus
  • Adres

    Crooswijksesingel 50 D, Rotterdam (Zuid-Holland)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bij stadscentrum
    Nabij openbaar vervoer
    Nabij snelweg
    Nabij vliegveld

    Afstand tot snelwegen

    A20  (1,3 km)
    A13  (3,0 km)
    A16  (3,1 km)
    A15  (6,9 km)
    A29  (7,1 km)
    A4  (7,3 km)
    A38  (7,6 km)

    Parkeren

    Betaald openbaar parkeren

    Afstand tot treinstations

    Station Rotterdam Blaak: 1,1 km
    Station Rotterdam Centraal: 1,4 km
    Station Rotterdam Noord: 1,4 km
    Station Rotterdam Zuid: 3,2 km
    Station Rotterdam Alexander: 5 km

    Nabij gelegen luchthavens

    Rotterdam The Hague Airport: 4,4 km

    Nabij gelegen steden

    Rotterdam (centrum): 0,8 km
    Vlaardingen: 10,7 km
    Delft: 12,4 km
    Gouda: 16,1 km
    Dordrecht: 19,5 km
  • Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor Heineken Gebouw Rotterdam
0.1774