-
Highlights
Aantal zalen: 4 zalen
4 zalen
2 – 25 personen
2 – 25 personen
Soort locatie: Vergaderlocatie
Vergaderlocatie
Aanwezige zalen + tarieven
Wij attenderen u graag op het tabblad
arrangementen, voor de mogelijkheden qua cateringverzorging.
Oranjeboom
Capaciteit:
2 - 10 personen
De Oranjeboom Kamer is vernoemd naar het bier dat deze voormalige brouwerij vroeger produceerde. Deze vergaderruimte is ruim opgezet en bij uitstek geschikt voor vergaderingen tot 10 personen, met een vaste tafelopstelling. De kamer is voorzien van een flatscreen en het team staat klaar om alles in goede banen te leiden. Zij zorgen voor koffie, thee en frisdrank en natuurlijk voor andere cateringmogelijkheden.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
10 personen
|
Hertog-Jan
Capaciteit:
2 - 30 personen
Dit is de plek waar al het grote spul tientallen jaren geleden is neergestort. In de voormalige bierbrouwerij 'De Drie Hoefijzers' was dit vroeger de prachtige, karakteristieke boardroom. Deze ruimte is in oude glorie hersteld en is met name geschikt voor grote bijeenkomsten tot 24 personen. In een theateropstelling biedt het zelfs plaats aan maximaal 30 personen.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Theater |
30 personen
|
Boardroom |
25 personen
|
Skoll
Capaciteit:
2 - 4 personen
Houd uw bijeenkomst op de plaats waar brouwers hun vaten roerden. Het is nu de perfecte plek voor een goed gesprek. Een strakke kamer met uitstekend meubilair en comfortabele stoelen.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
4 personen
|
Drie Hoefijzers
Capaciteit:
2 - 4 personen
Een gezellige vergaderruimte met in het midden een ronde tafel. Alle vereisten voor een goed gesprek zijn hier: goede stoelen, een stevige tafel en een echte connectie met de aanwezigen. De kamer biedt het allemaal en natuurlijk wat geweldige koffie er bovenop.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
4 personen
|
-
Vergaderarrangementen
We werken full-service. Dat betekent dat je nooit onverwachte kosten hebt. Geen extra regels op de factuur omdat je je gasten koffie hebt geserveerd, geen dubbeltjes per printje. Alles is inclusief. We werken zonder kleine lettertjes en zijn dus volledig verrassingsloos. Daarnaast is onze wifi razendsnel, onze koffie uitstekend en kun je ervoor kiezen om gebruik te maken van onze uitgebreide lunch.
De zaalhuur is bij deze locatie inbegrepen bij alle vergaderarrangementen.
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief WiFi
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
- Inclusief sappen (beperkt) tijdens de bijeenkomst
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi / bedraad internet
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief candybars, fruit en een snack
Inhoud:
Offerte
- Inclusief zaalhuur
- Inclusief WiFi / bedraad internet
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief beamer met projectiescherm
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief mintjes, candybars, snoepjes, fruit en een snack
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
|
|
Altijd inbegrepen bij de zaalhuur
|
Inbegrepen bij zaalhuur
|
Lunch |
vanaf |
€
12,50
|
p.p.
|
vanaf
€
12,50
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
|
|
Altijd inbegrepen bij de zaalhuur
|
Inbegrepen bij zaalhuur
|
-
Inrichting en sfeer
Bij For You hebben we ruimte gecreëerd om goede gesprekken te voeren. We hebben een plek gemaakt waar je in alle rust ongestoord kunt overleggen. Een omgeving die je helpt om nieuwe ideeën te genereren en plannen uit te werken. Een plek waar je je bedrijf kunt laten groeien. Zowel onze vergader- als kantoorruimtes hebben genoeg licht zuurstof en ruimte om prettig te kunnen werken. We richten alle ruimtes voor je in met fraai designmeubilair. We hebben alles voor je geregeld: wifi, goede koffie, printers en een glimlach als je binnenkomt.
Inklappen
Bij For You hebben we ruimte gecreëerd om goede gesprekken te voeren. We hebben een plek gemaakt waar je in alle rust ongestoord kunt overleggen. Een omgeving die je helpt om nieuwe ideeën te genereren en plannen uit te werken. Een plek waar je je bedrijf kunt laten groeien. Zowel onze vergader- als kantoorruimtes hebben genoeg licht zuurstof en ruimte om prettig te kunnen werken. We richten alle ruimtes voor je in met fraai designmeubilair. We hebben alles voor je geregeld: wifi, goed…
Lees meer
Ligging en omgeving
For You Breda is gevestigd in het oude hoofdkantoor van Oranjeboom 'De Drie Hoefijzers' aan het begin van de Ceresstraat, op slechts enkele minuten loopafstand van het NS-station van Breda. De binnenstad van Breda met zijn gezellige terrasjes en bruisende centrum liggen op circa 10 minuten lopen. Na een dag vergaderen een rondvaart maken door de singels van Breda of belanden in een gezellige kroeg maakt uw beleving compleet! Ook de uitvalswegen van en naar Breda liggen op enkele minuten afstand. Bezoekers kunnen direct in de Ceresstraat, Driehoefijzersstraat kosteloos parkeren. Daarnaast is er de mogelijkheid om (momenteel nog kosteloos) achter het gebouw te parkeren op een van de 40 privé parkeerplaatsen.
Inklappen
For You Breda is gevestigd in het oude hoofdkantoor van Oranjeboom 'De Drie Hoefijzers' aan het begin van de Ceresstraat, op slechts enkele minuten loopafstand van het NS-station van Breda. De binnenstad van Breda met zijn gezellige terrasjes en bruisende centrum liggen op circa 10 minuten lopen. Na een dag vergaderen een rondvaart maken door de singels van Breda of belanden in een gezellige kroeg maakt uw beleving compleet! Ook de uitvalswegen van en naar Breda liggen op enkele minuten afstand.…
Lees meer
Eten en drinken
In de Social Space kunt u uw vergadering afsluiten met een (netwerk)borrel, bierproeverij of diner in de Social Space. Ook is dit de ruimte waar wij de lunch aan u serveren. Daarnaast wordt de Social Space ook gebruikt als break-out ruimte tijdens een sessie, flexplekken en ontvangstruimte.
Overnachten
Offices for You Breda is gelegen nabij het centrum van Breda. Voor advies en tips om in de buurt te overnachten kunt u ons altijd bellen of mailen.
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Beamer altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Audiovisuele middelen
Overheadprojector
Conference call
Printer
Kopieerapparaat
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Coaching
Conferentie
Cursus
Flexwerken
Lunchen
Presentatie
Teambuilding
Trainingen
Vergaderen
Workshop
Huurmogelijkheden
Beschikt over 4 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 25 personen
Doordeweeks te huur
Ook per uur te huur
Ook 's avonds te huur
Locatie-faciliteiten
Sfeer en inrichting
Modern
Design
Monumentaal
Historisch
Luxueus
Zakelijk
-
Adres
Ceresstraat 13, Breda (Noord-Brabant)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Afstand tot snelwegen
A27 (2,8 km)
A16 (4,3 km)
A58 (4,3 km)
A59 (7,1 km)
Parkeren
Betaald parkeren op eigen terrein
40 parkeerplaatsen
2 laadpalen
Afstand tot treinstations
Station Breda: 0,4 km
Station Breda Prinsenbeek: 4,6 km
Station Gilze-Rijen: 9,6 km
Station Etten-Leur: 10,5 km
Nabij gelegen steden
Breda (centrum): 2,3 km
Tilburg: 19,7 km
Dordrecht: 23,8 km
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor FOR YOU Breda