-
Highlights
Aantal zalen: 6 zalen
6 zalen
1 – 200 personen
1 – 200 personen
Soort locatie: Vergaderlocatie
Vergaderlocatie
Aanwezige zalen + tarieven
Boardroom B
Capaciteit:
1 - 40 personen
Boardroom B is een moderne, rolstoeltoegankelijke vergaderruimte op de begane grond, voorzien van een whiteboardwand, grote tv (HDMI), te openen ramen, zonwering en koeling/verwarming. Diverse opstellingen mogelijk, zoals blok en theater. Op de verdieping: miva-toilet, privacyroom (kolf- en gebedsruimte), restaurant, meerdere andere meetingrooms, eventspaces en belcellen. Uitstekend bereikbaar, naast de A12 en openbaar vervoer voor de deur.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
18 personen
|
Blok (Carré) |
16 personen
|
Theater |
40 personen
|
School (Examen) |
15 personen
|
Boardroom |
16 personen
|
Receptie (Borrel) |
40 personen
|
€ 250 per dagdeel
€ 350 per 2 dagdelen
€ 450 per 3 dagdelen
Offerte
Boardroom A
Capaciteit:
1 - 25 personen
Boardroom A is een moderne, rolstoeltoegankelijke vergaderruimte op de begane grond, voorzien van een whiteboardwand, grote tv (HDMI), te openen ramen, zonwering en koeling/verwarming. Diverse opstellingen mogelijk, zoals blok en theater. Op de verdieping: miva-toilet, privacyroom (kolf- en gebedsruimte), restaurant, meerdere andere meetingrooms, eventspaces en belcellen. Uitstekend bereikbaar, naast de A12 en openbaar vervoer voor de deur.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
15 personen
|
Theater |
20 personen
|
School (Examen) |
8 personen
|
Boardroom |
12 personen
|
Receptie (Borrel) |
25 personen
|
€ 250 per dagdeel
€ 350 per 2 dagdelen
€ 450 per 3 dagdelen
Offerte
Eventspace
Capaciteit:
1 - 200 personen
Zoek jij een locatie voor jouw evenement die een blijvende indruk achterlaat?
Zoek niet verder. Of je nu een unieke locatie nodig hebt voor een pitch event met netwerkborrel of voor een jaarlijkse kick-off, alles is mogelijk in de eventspace.
€ 750 per dagdeel
€ 1250 per 2 dagdelen
Offerte
Boardroom C
Capaciteit:
1 - 25 personen
Boardroom C is een moderne, rolstoeltoegankelijke vergaderruimte op de begane grond, voorzien van een whiteboardwand, grote tv (HDMI), te openen ramen, zonwering en koeling/verwarming. Diverse opstellingen mogelijk, zoals blok en theater. Op de verdieping: miva-toilet, privacyroom (kolf- en gebedsruimte), restaurant, meerdere andere meetingrooms, eventspaces en belcellen. Uitstekend bereikbaar, naast de A12 en openbaar vervoer voor de deur.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
12 personen
|
Theater |
25 personen
|
Boardroom |
10 personen
|
€ 150 per dagdeel
€ 250 per 2 dagdelen
€ 350 per 3 dagdelen
Offerte
Meeting room 1
Capaciteit:
1 - 8 personen
Meeting Room 1 is een moderne, rolstoeltoegankelijke vergaderruimte op de begane grond, voorzien van een whiteboardwand, grote tv (HDMI), te openen ramen, zonwering en koeling/verwarming. Deze ruimte is alleen te boeken in een vergader-/blokopstelling. Op de verdieping: miva-toilet, privacyroom (kolf- en gebedsruimte), restaurant, meerdere andere meetingrooms, eventspaces en belcellen. Uitstekend bereikbaar, naast de A12 en openbaar vervoer voor de deur.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
8 personen
|
€ 100 per dagdeel
€ 150 per 2 dagdelen
Offerte
Meeting room 2
Capaciteit:
1 - 8 personen
Meeting Room 2 is een moderne, rolstoeltoegankelijke vergaderruimte op de begane grond, voorzien van een whiteboardwand, grote tv (HDMI), te openen ramen, zonwering en koeling/verwarming. Deze ruimte is alleen te boeken in een vergader-/blokopstelling. Op de verdieping: miva-toilet, privacyroom (kolf- en gebedsruimte), restaurant, meerdere andere meetingrooms, eventspaces en belcellen. Uitstekend bereikbaar, naast de A12 en openbaar vervoer voor de deur.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
8 personen
|
€ 100 per dagdeel
€ 150 per 2 dagdelen
Offerte
Meeting room 3
Capaciteit:
1 - 8 personen
Meeting Room 3 is een moderne, rolstoeltoegankelijke vergaderruimte op de begane grond, voorzien van een whiteboardwand, grote tv (HDMI), te openen ramen, zonwering en koeling/verwarming. Deze ruimte is alleen te boeken in een vergader-/blokopstelling. Op de verdieping: miva-toilet, privacyroom (kolf- en gebedsruimte), restaurant, meerdere andere meetingrooms, eventspaces en belcellen. Uitstekend bereikbaar, naast de A12 en openbaar vervoer voor de deur.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Blok (Carré) |
8 personen
|
€ 100 per dagdeel
€ 150 per 2 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Wij bieden een compleet vergaderarrangement voor één dag of dagdeel aan, inclusief onbeperkt koffie, thee, water, vers handfruit en een heerlijke lunch. Uiteraard is het arrangement ook nog verder aan te passen naar wens, bijvoorbeeld met zoete lekkernijen of een lekkere daghap voor een nog aangenamere ervaring. Laat ons weten wat je voorkeuren zijn, dan denken we graag met je mee!
Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de
zaalhuur nog niet inbegrepen.
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief fruit
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief fruit
- Inclusief lunch (meerdere mogelijkheden)
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief fruit
- Inclusief lunch (meerdere mogelijkheden)
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over / whiteboard met stiften
- Inclusief flatscreen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief lunch (meerdere mogelijkheden)
- Inclusief diner (meerdere mogelijkheden)
Cateringtarieven
Koffie/thee/water |
vanaf |
€
7,50
|
p.p. per dagdeel
|
vanaf
€
7,50
p.p. per dagdeel
|
Lunch |
vanaf |
€
15,00
|
p.p.
|
vanaf
€
15,00
p.p.
|
Diner |
vanaf |
€
9,17
|
p.p.
|
vanaf
€
9,17
p.p.
|
Borrel |
vanaf |
€
10,09
|
p.p.
|
vanaf
€
10,09
p.p.
|
Ontbijt |
vanaf |
€
9,17
|
p.p.
|
vanaf
€
9,17
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
|
|
Op basis van nacalculatie
|
O.b.v. nacalculatie
|
-
Inrichting en sfeer
Onze locatie laat zich kenmerken door een inspirerende sfeer en een innovatief design. De vergaderruimtes zijn flexibel in te richten en van alle gemakken voorzien. Uiteraard heb je bij ons uitstekende WIFI.
Ligging en omgeving
Centraal gelegen in Nederland, direct aan de snelweg naast de afslag Jaarbeurs (vanaf de A12). De locatie is ook goed bereikbaar met het OV door de bus- en tramhalte voor de deur. Het Station Utrecht Centraal is op 10 minuten gelegen. Er is ruime parkeergelegenheid tegen scherpe parkeertarieven. De mogelijkheid bestaat om uitrijkaarten aan je gasten te verstrekken.
Eten en drinken
Meer dan 50 speciaalbieren, heerlijke verse pizza’s van eigen deeg, sexy salades en hemelse broodjes (niet onze woorden maar van een van onze gasten over het broodje burrata), een gave event-space, twee vergaderruimtes en een bijzondere combinatie met dagbesteding. Hoeveel redenen heb je nodig om te komen lunchen, borrelen, dineren vergaderen en/of feesten bij een restaurant op dé start- & scale-up campus van midden Nederland?
Overnachten
Op zoek naar een comfortabele overnachting voorafgaand- of na afloop van een inspirerende meeting bij ons? Goed nieuws! Op loopafstand van onze vergaderlocatie ligt een modern hotel met alle faciliteiten die je nodig hebt voor een ontspannen verblijf. Ideaal voor wie na een lange dag niet meer naar huis wil rijden of voor gasten die van verder komen. Zo combineer je een productieve werkdag met een comfortabele overnachting.
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Beamer altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Audiovisuele middelen
Geluidsinstallatie
Microfoon (bedraad)
Podium
Kopieerapparaat
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Lunchen
Vergaderen
Huurmogelijkheden
Beschikt over 6 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 200 personen
Minimale boekingsduur bedraagt 1 uur
Doordeweeks te huur
Ook per uur te huur
Ook 's avonds te huur
Ook in het weekend te huur
Overnachtingsmogelijkheden
Overnachten in de nabije omgeving
Op slechts 200 meter afstand
Locatie-faciliteiten
Sfeer en inrichting
-
Adres
Europalaan 100, Utrecht (Utrecht)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Nabij snelweg
Rolstoeltoegankelijk
Afstand tot snelwegen
A12 (0,4 km)
A2 (1,6 km)
A27 (2,2 km)
A28 (3,9 km)
Parkeren
Betaald parkeren op eigen terrein
Op ca. 20 meter van de entree
100 parkeerplaatsen
2 laadpalen
Afstand tot treinstations
Station Utrecht Vaartsche Rijn: 1,9 km
Station Utrecht Lunetten: 2,4 km
Station Utrecht Centraal: 2,8 km
Station Utrecht Maliebaan: 3 km
Station Utrecht Zuilen: 4,6 km
Nabij gelegen steden
Utrecht: 2,9 km
Zeist: 9,5 km
Hilversum: 18,3 km
Amersfoort: 21,6 km
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor Dotslash Utrecht