De Soester Duinen
Soest   (regio Amersfoort)

Boszaal: 15 – 100 personen

Van Lyndenkamer: 2 – 6 personen

Soesterzaal (combinatie Bos- en Tuinzaal): 50 – 250 personen

Café Klinkhamer: 15 – 80 personen

Café Klinkhamer: 15 – 80 personen

Soesterzaal (combinatie Bos- en Tuinzaal): 50 – 250 personen

Tuinzaal: 15 – 100 personen

Tuinzaal: 15 – 100 personen

Café Klinkhamer: 15 – 80 personen

Soesterzaal (combinatie Bos- en Tuinzaal): 50 – 250 personen

De Til 2: 4 – 10 personen

Bibliotheek: 10 – 40 personen

De Til 1: 10 – 30 personen

El Salón: 15 – 75 personen

Commissiekamer: 2 – 8 personen

  • Highlights

    9 zalen
    2 – 225 personen
    Vergader- en congreslocatie

    Aanwezige zalen + tarieven

    Naast de onderstaande zaalhuur kunt u desgewenst aanvullend een vergaderarrangement boeken.

    Van Lyndenkamer

    Capaciteit: 2 - 6 personen
    De Van Lijndenzaal is een sfeervolle vergaderruimte van 16 m2 met voldoende daglicht, gelegen op de eerste verdieping van de Soester Duinen. De Van Lijndenzaal is rustig gelegen en daardoor de perfecte zaal voor een vergadering. De zaal is voorzien van een grote vergadertafel voor maximaal zes personen. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Boardroom 6
    Diner 6
    € 121 per dagdeel
    € 181,50 per 2 dagdelen
    € 235,95 per 3 dagdelen

    Offerte

    Commissiekamer

    Capaciteit: 2 - 8 personen
    De Commissiekamer is een sfeervolle, intieme ruimte. De ruimte is gelegen op de begane grond en is uitermate geschikt voor een ronde tafel vergadering of als subzaal bij een grotere meeting. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Boardroom 8
    Diner 8
    € 121 per dagdeel
    € 181,50 per 2 dagdelen
    € 235,95 per 3 dagdelen

    Offerte

    De Til 2

    Capaciteit: 4 - 10 personen
    De Til 2 is een sfeervolle zaal met een oppervlakte van 24 m2 en voldoende daglicht. Deze zaal is gelegen op de eerste verdieping van de Soester Duinen en is rustig gelegen, waardoor het de perfecte zaal is voor een vergadering. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Boardroom 10
    Diner 10
    € 151,25 per dagdeel
    € 242 per 2 dagdelen
    € 302,50 per 3 dagdelen

    Offerte

    Café Klinkhamer

    Capaciteit: 15 - 80 personen
    De Soester Duinen heeft een echt, onvervalst en authentiek bruin Amsterdams café, dat zich bevindt in het souterrain. Dit bruine café is zeer geschikt voor een borrel of feest. Het café is open voor gezelschappen van minimaal twintig tot maximaal 75 personen, die er een prachtige ruimte vinden voor een verjaardag, een bedrijfs- of huwelijksjubileum of een ander feestje. Er kan desgewenst ieder denkbaar muzikaal amusement worden verzorgd, van straatzangers tot klassieke kwartetten, en er worden ook verschillende arrangementen aangeboden. Een bruin café in een informele sfeer waar men nog gezellig wat napraat en bijna niet weg komt. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    Receptie 80
    Diner 36
    € 151,25 per dagdeel
    € 242 per 2 dagdelen
    € 302,50 per 3 dagdelen

    Offerte

    De Til 1

    Capaciteit: 10 - 30 personen
    De Til 1 is een sfeervolle zaal van 40 m2 met voldoende daglicht en is gelegen op de eerste verdieping van de Soester Duinen. De Til 1 is rustig gelegen en dus de perfecte zaal voor een vergadering. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 16
    Blok 20
    Theater 30
    Cabaret 24
    School 16
    Boardroom 16
    Diner 16
    € 272,25 per dagdeel
    € 423,50 per 2 dagdelen
    € 514,25 per 3 dagdelen

    Offerte

    Bibliotheek

    Capaciteit: 10 - 40 personen
    De Bibliotheek is met recht de meest sfeervolle zaal van de Soester Duinen. Deze sfeervolle, gezellige zaal van 50 m2 heeft de sfeer van een echte ouderwetse bibliotheek, maar is voorzien van alle moderne technieken van deze tijd. De zaal heeft voldoende daglicht en is gelegen op de begane grond naast de Brasserie. De zaal komt via de openslaande deuren uit op het terras. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 16
    Blok 20
    Theater 30
    Cabaret 28
    School 16
    Boardroom 20
    Receptie 40
    Diner 32
    € 393,25 per dagdeel
    € 574,75 per 2 dagdelen
    € 695,75 per 3 dagdelen

    Offerte

    El Salón

    Capaciteit: 15 - 75 personen
    De El Salón is een moderne maar sfeervolle zaal met voldoende daglicht, met een oppervlakte van ruim 75 m2, gelegen op de begane grond. De zaal komt via openslaande deuren uit op het terras. De dakkoepels zorgen voor een mooie lichtinval in de zaal. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 26
    Blok 28
    Theater 60
    Cabaret 40
    School 26
    Boardroom 30
    Receptie 75
    Diner 40
    € 423,50 per dagdeel
    € 635,25 per 2 dagdelen
    € 756,25 per 3 dagdelen

    Offerte

    Boszaal

    Capaciteit: 15 - 100 personen
    De Boszaal is een lichte zaal met veel daglicht en een oppervlakte van ruim 90 m˛, gelegen op de begane grond. De zaal is voorzien van een houten vloer, mooie natuurlijke kleuren, sfeervol licht en accessoires, waardoor het een ruimte is die geschikt is voor iedere gelegenheid. De zaal heeft een eigen terras dat via de openslaande deuren bereikbaar is. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 35
    Blok 44
    Theater 90
    Cabaret 60
    School 44
    Boardroom 35
    Receptie 100
    Diner 70
    € 477,95 per dagdeel
    € 719,95 per 2 dagdelen
    € 816,75 per 3 dagdelen

    Offerte

    Tuinzaal

    Capaciteit: 15 - 100 personen
    De Tuinzaal is een sfeervolle ruimte met voldoende daglicht en een oppervlakte van ruim 90 m2, gelegen op de begane grond. De zaal heeft een houten vloer, mooie natuurlijke kleuren, sfeervol licht en accessoires, wat de ruimte geschikt maakt voor iedere gelegenheid. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 35
    Blok 44
    Theater 90
    Cabaret 60
    School 44
    Boardroom 35
    Receptie 100
    Diner 70
    € 477,95 per dagdeel
    € 719,95 per 2 dagdelen
    € 816,75 per 3 dagdelen

    Offerte

    Soesterzaal (combinatie Bos- en Tuinzaal)

    Capaciteit: 50 - 250 personen
    De Soesterzaal is een ruime, lichte zaal met veel daglicht en een oppervlakte van ruim 180 m2, gelegen op de begane grond. De zaal heeft een houten vloer, mooie natuurlijke kleuren, sfeervol licht en accessoires, waardoor het een geschikte ruimte is voor iedere gelegenheid. De zaal heeft een eigen terras dat via openslaande deuren bereikbaar is. Toon capaciteit per zaalopstelling
    Standaard capaciteit
    U-vorm 48
    Blok 60
    Theater 225
    Cabaret 140
    School 90
    Boardroom 48
    Receptie 250
    Diner 140
    € 786,50 per dagdeel
    € 1179,75 per 2 dagdelen
    € 1324,95 per 3 dagdelen

    Offerte
  • Vergaderarrangementen

    Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de zaalhuur nog niet inbegrepen.
    Inclusief koffie, thee, water, borrel    
    € 29,82 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief schrijfpapier
    • Inclusief koffie / thee / water
    • Inclusief borrel
    • Inclusief mintjes en koekjes
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 5 t/m 250 personen
    Inclusief koffie, thee, water, lunch    
    € 33,49 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Inclusief koffie / thee / water
    • Inclusief mintjes en koekjes
    • Inclusief lunch (Broodjeslunch)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 250 personen
    Inclusief koffie, thee, water, diner    
    € 44,50 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Inclusief koffie / thee / water
    • Inclusief mintjes en koekjes
    • Inclusief diner (3-gangen diner)
    • Inclusief consumpties (beperkt) tijdens het diner
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 250 personen
    Inclusief koffie, thee, water, lunch    
    € 42,66 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief flip-over met stiften
    • Inclusief beamer met projectiescherm / flatscreen
    • Ontvangst met koffie, thee, water en zoete lekkernijen
    • Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief frisdrank (beperkt) tijdens de bijeenkomst
    • Inclusief lunch (Broodjeslunch)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 5 t/m 225 personen
    Inclusief koffie, thee, water, lunch    
    € 57,80 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Inclusief koffie / thee / water
    • Inclusief mintjes en koekjes
    • Inclusief lunch
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 250 personen
    Inclusief koffie, thee, water, lunch, borrel    
    € 72,48 p.p.
    Offerte
    • Zaalhuur niet inbegrepen
    •  Toon tarieven
    • Inclusief WiFi
    • Inclusief schrijfpapier en pennen
    • Inclusief koffie / thee / water
    • Inclusief borrel
    • Inclusief mintjes en koekjes
    • Inclusief lunch (Broodjeslunch)
    • Inclusief gratis parkeren
    • Van 2 t/m 250 personen

    Cateringtarieven

    Koffie/thee/water
    vanaf € 12,95 p.p. per dagdeel
    Lunch
    vanaf € 21,50 p.p.
    Diner
    vanaf € 32,50 p.p.
    Ontbijt
    vanaf € 19,50 p.p.
    Frisdranken/sappen
    O.b.v. nacalculatie
  • Inrichting en sfeer
    Alles is mogelijk in onze veelzijdige locatie! U bent bij ons aan het juiste adres voor congressen, vergaderingen en diners. Maar ook voor recepties en (bedrijfs-)feesten bent u van harte welkom. We hechten waarde aan een persoonlijke manier van dienstverlening en we realiseren ons dat u al uw aandacht wilt geven aan uw gasten. Wij hebben diverse zalen van verschillende afmetingen met een capaciteit variërend van 6 tot 250 personen, dus voor iedere bijeenkomst een passende ruimte. Veel van onze zalen beschikken over een eigen terras, daarnaast kunnen wij voorzien in alle benodigde audiovisuele middelen, die bijdragen aan uw succesvolle bijeenkomst. Onze grootste zaal is onlangs compleet gerenoveerd en is met warme kleursamenstelling, parketvloer en sfeervolle verlichting een multifunctionele zaal. De ruimte is geschikt voor zowel congressen en vergaderingen als voor diners en (bedrijfs)feesten tot 250 personen. In onze gezellige brasserie kunt u heerlijk borrelen aan de bar of genieten van een lunch of diner. Bijzonder sfeervol is ons café Klinkhamer in het souterrain. Terug in de tijd: een gezellig Amsterdams bruin café uit de jaren ’50. Deze ruimte kunt u reserveren voor groepen tot 80 personen. Gegarandeerd een blijvende herinnering voor u en uw gasten! Inklappen Alles is mogelijk in onze veelzijdige locatie! U bent bij ons aan het juiste adres voor congressen, vergaderingen en diners. Maar ook voor recepties en (bedrijfs-)feesten bent u van harte welkom. We hechten waarde aan een persoonlijke manier van dienstverlening en we realiseren ons dat u al uw aandacht wilt geven aan uw gasten. Wij hebben diverse zalen van verschillende afmetingen met een capaciteit variërend van 6 tot 250 personen, dus voor iedere bijeenkomst een passende ruimte. Veel van… Lees meer


    Ligging en omgeving
    Wij zijn een prachtige locatie in een schitterend en uniek natuurgebied, centraal in Nederland. Zeer goed bereikbaar met auto en openbaar vervoer, met meer dan voldoende gratis parkeergelegenheid voor uw gasten. Vanaf de A28 bent u binnen 10 minuten rijden bij ons en vanaf NS station Amersfoort bent u met een taxi slechts 10 minuten bij ons vandaan. Uiteraard kunnen wij ook pendelbusjes verzorgen die uw gasten vanaf station Amersfoort naar De Soester Duinen vervoeren.


    Eten en drinken
    Alles is mogelijk in onze veelzijdige locatie! U bent bij ons aan het juiste adres voor congressen, vergaderingen en diners. Maar ook voor recepties en (bedrijfs-)feesten bent u van harte welkom. We hechten waarde aan een persoonlijke manier van dienstverlening en we realiseren ons dat u al uw aandacht wilt geven aan uw gasten. Wij hebben diverse zalen van verschillende afmetingen met een capaciteit variërend van 6 tot 250 personen, dus voor iedere bijeenkomst een passende ruimte. Veel van onze zalen beschikken over een eigen terras, daarnaast kunnen wij voorzien in alle benodigde audiovisuele middelen, die bijdragen aan uw succesvolle bijeenkomst. Onze grootste zaal is onlangs compleet gerenoveerd en is met warme kleursamenstelling, parketvloer en sfeervolle verlichting een multifunctionele zaal. De ruimte is geschikt voor zowel congressen en vergaderingen als voor diners en (bedrijfs)feesten tot 250 personen. In onze gezellige brasserie kunt u heerlijk borrelen aan de bar of genieten van een lunch of diner. Bijzonder sfeervol is ons café Klinkhamer in het souterrain. Terug in de tijd: een gezellig Amsterdams bruin café uit de jaren ’50. Deze ruimte kunt u reserveren voor groepen tot 80 personen. Gegarandeerd een blijvende herinnering voor u en uw gasten! Inklappen Alles is mogelijk in onze veelzijdige locatie! U bent bij ons aan het juiste adres voor congressen, vergaderingen en diners. Maar ook voor recepties en (bedrijfs-)feesten bent u van harte welkom. We hechten waarde aan een persoonlijke manier van dienstverlening en we realiseren ons dat u al uw aandacht wilt geven aan uw gasten. Wij hebben diverse zalen van verschillende afmetingen met een capaciteit variërend van 6 tot 250 personen, dus voor iedere bijeenkomst een passende ruimte. Veel van… Lees meer


  • Basis vergaderfaciliteiten

    Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
    Beamer altijd inbegrepen
    Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen

    Internet

    Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen

    Audiovisuele middelen

    Laptop
    Geluidsinstallatie
    Microfoon (bedraad)
    Microfoon (draadloos)
    Podium
    Katheder

    Locatie geschikt voor

    Bedrijfsborrel
    Bedrijfsfeest
    Coaching
    Conferentie
    Congres
    Cursus
    Dineren
    Flexwerken
    Golfen
    Heisessie
    Kookworkshop
    Lunchen
    Presentatie
    Private dining
    Seminar
    Teambuilding
    Trainingen
    Vergaderen
    Workshop

    Huurmogelijkheden

    Beschikt over 9 vergaderruimtes
    Geschikt voor gezelschappen van 2 tot 225 personen
    Doordeweeks te huur
    Ook per uur te huur
    Ook 's avonds te huur
    Ook in het weekend te huur
    Locatie exclusief af te huren

    Overnachtingsmogelijkheden

    Overnachten in de nabije omgeving
    Op slechts 700 meter afstand

    Locatie-faciliteiten

    Airconditioning

    Sfeer en inrichting

    Modern
    Design
    Historisch
    Huiselijk
    Zakelijk
  • Adres

    Soesterbergsestraat 188, Soest (Utrecht)

    Kaartweergave

    Ligging en bereikbaarheid

    Bosrijke omgeving
    Landelijk
    Nabij openbaar vervoer
    Nabij snelweg
    Rolstoeltoegankelijk
    Rustig gelegen

    Afstand tot snelwegen

    A28  (3,2 km)
    A1  (7,8 km)
    A27  (9,0 km)
    A12  (9,0 km)

    Parkeren

    Gratis parkeren op eigen terrein
    80 parkeerplaatsen

    Afstand tot treinstations

    Station Soest Zuid: 2,1 km
    Station Soest: 3 km
    Station Den Dolder: 4,1 km
    Station Soestdijk: 4,1 km
    Station Amersfoort: 5,1 km

    Nabij gelegen steden

    Amersfoort: 6 km
    Zeist: 7,3 km
    Hilversum: 12 km
    Utrecht: 14,5 km
    Naarden: 19,5 km
  • Teambuilding

    De omgeving van De Soester Duinen biedt mogelijkheden voor diverse (actieve) teambuildingsactiviteiten, zoals: - Wandelen met de boswachter - GPS tocht, CSI - Workshop Boogschieten - Kookworkshop - Moorddiner - Wie is de Mol- diner

  • Gemiddelde beoordeling De Soester Duinen

    Gastvrijheid
    Vergaderruimtes
    Vergaderfaciliteiten
    Faciliteiten
    Eten en drinken
    Prijs Kwaliteit

    Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!

    Klik hier om een recensie te schrijven voor De Soester Duinen
0.1298