-
Highlights
Aantal zalen: 8 zalen
8 zalen
1 – 80 personen
1 – 80 personen
Soort locatie: Hotel
Hotel
Aanwezige zalen + tarieven
Zaal 5
Capaciteit:
2 - 6 personen
Deze kleine zaal is zeer geschikt voor persoonlijke gesprekken of een kleine vergadering. Tevens is deze plek te gebruiken als flexwerkplek. Het vergadercentrum is geheel gerenoveerd. Alle zalen zijn voorzien van een BenQ interactieve flatscreen en flipover. De vergaderzaal biedt heerlijke verse koffie en SenzaTea.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
Boardroom |
6 personen
|
€ 105 per dagdeel
€ 145 per 2 dagdelen
€ 180 per 3 dagdelen
Offerte
Zaal 1
Capaciteit:
10 - 30 personen
Middelgrote zaal, geschikt voor 30 personen.
Het vergadercentrum is geheel gerenoveerd. Alle zalen zijn voorzien van een BenQ interactieve flatscreen en flip-over.
De vergaderzaal biedt heerlijke verse koffie en SenzaTea.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
15 personen
|
Blok (Carré) |
16 personen
|
Theater |
30 personen
|
Cabaret |
16 personen
|
€ 115 per dagdeel
€ 155 per 2 dagdelen
€ 190 per 3 dagdelen
Offerte
Zaal 2
Capaciteit:
15 - 80 personen
Grote zaal geschikt voor maximaal 80 personen.
Het vergadercentrum is geheel gerenoveerd; alle zalen zijn voorzien van een BenQ interactieve flatscreen en flipover. De vergaderzaal biedt heerlijke verse koffie en SenzaTea.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
25 personen
|
Blok (Carré) |
32 personen
|
Theater |
80 personen
|
Cabaret |
32 personen
|
€ 115 per dagdeel
€ 155 per 2 dagdelen
€ 190 per 3 dagdelen
Offerte
Zaal 3
Capaciteit:
4 - 10 personen
Middelgrote zaal geschikt voor 10 personen.
Het vergadercentrum is geheel gerenoveerd, alle zalen zijn voorzien van een BenQ interactieve flatscreen en flipover.
De vergaderzaal wordt voorzien van heerlijke verse koffie en SenzaTea.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
8 personen
|
Blok (Carré) |
10 personen
|
€ 115 per dagdeel
€ 155 per 2 dagdelen
€ 190 per 3 dagdelen
Offerte
Zaal 8
Capaciteit:
6 - 45 personen
Zaal 8 is een unieke zaal die ondanks de renovatie de authentieke uitstraling van vroeger heeft behouden.
In deze zaal zit nog de originele bar die uit de tijd van de Beefeater komt.
Deze zaal is geschikt voor vergaderingen, maar ook voor feesten en partijen.
Het vergadercentrum is geheel gerenoveerd, en alle zalen zijn voorzien van een BenQ interactieve flatscreen en flipover.
De vergaderzaal wordt voorzien van heerlijke verse koffie en SenzaTea.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
12 personen
|
Blok (Carré) |
15 personen
|
Theater |
45 personen
|
Cabaret |
16 personen
|
€ 130 per dagdeel
€ 170 per 2 dagdelen
€ 205 per 3 dagdelen
Offerte
Zaal 10 (feestzaal)
Capaciteit:
20 - 80 personen
Zaal 10 is de Feestzaal die voor feesten en partijen, maar ook goed voor workshops, trainingen en bijeenkomsten gebruikt kan worden.
Deze zaal beschikt over een authentieke bar en heeft een sfeervolle, informele uitstraling.
Het vergadercentrum is geheel gerenoveerd. Alle zalen zijn voorzien van een BenQ interactief flatscreen en flipover.
De vergaderzaal wordt voorzien van heerlijke verse koffie en SenzaTea.
Toon capaciteit per zaalopstelling
Standaard capaciteit |
U-vorm |
22 personen
|
Blok (Carré) |
30 personen
|
Theater |
80 personen
|
Cabaret |
40 personen
|
Receptie (Borrel) |
80 personen
|
€ 130 per dagdeel
€ 170 per 2 dagdelen
€ 205 per 3 dagdelen
Offerte
-
Vergaderarrangementen
Alle zalen zijn voorzien van de nieuwste apparatuur. Uw presentaties kunt u weergeven op een van de interactieve BenQ-televisieschermen. In onze vergaderzalen bent u verzekerd van heerlijke verse koffie/SenzaTea en gekoeld water gedurende de gehele dag. In het restaurant is er de mogelijkheid om een lunch of diner te nuttigen tijdens en/of na de vergadering. U kunt er ook voor kiezen dit te laten uitserveren in de zaal. Alle arrangementen zijn uit te breiden, wij denken hier graag in mee!
Bij de onderstaande vergaderarrangementen zijn de tarieven voor de
zaalhuur nog niet inbegrepen.
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief mintjes, chocolade en koekjes
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief mintjes, chocolade en koekjes
Inhoud:
Offerte
- Zaalhuur niet inbegrepen
- Toon tarieven
- Inclusief vergaderopstelling naar keuze
- Inclusief WiFi
- Inclusief flip-over met stiften
- Inclusief flatscreen
- Inclusief schrijfpapier en pennen
Cateringverzorging:
- Ontvangst met koffie, thee en water
- Inclusief koffie / thee / water tijdens de bijeenkomst
- Inclusief onbeperkt frisdrank tijdens de bijeenkomst
- Inclusief mintjes, chocolade en koekjes
Cateringtarieven
Lunch |
vanaf |
€
13,00
|
p.p.
|
vanaf
€
13,00
p.p.
|
Diner |
vanaf |
€
37,50
|
p.p.
|
vanaf
€
37,50
p.p.
|
Borrel |
vanaf |
€
13,50
|
p.p.
|
vanaf
€
13,50
p.p.
|
Overnachten |
vanaf |
€
99,00
|
p.p.
|
vanaf
€
99,00
p.p.
|
Ontbijt |
vanaf |
€
21,50
|
p.p.
|
vanaf
€
21,50
p.p.
|
Frisdranken/sappen |
|
|
Op basis van nacalculatie
|
O.b.v. nacalculatie
|
-
Inrichting en sfeer
Het gehele hotel is in 2019 gerenoveerd. Het hotel bestaat al sinds 1874 en is hierdoor een mix van modern en authentiek. De receptie en restaurant hebben een moderne uitstraling, daarentegen is in de hotelbar de oorspronkelijke bar uit de tijd van 'de beefeater' behouden gebleven. De mix van modern en historie maken City Hotel de Jonge uniek en geven het een gemoedelijke uitstraling. Tevens is het restaurant voor de bewoners van Assen een ware ontmoetingsplek.
Ligging en omgeving
City Hotel de Jonge is gelegen midden in het centrum van Assen en is hierdoor de ideale uitvalsbasis voor uw vergadering, bijeenkomst of feest. Ons gemoedelijke en middelgrote stadshotel staat voor persoonlijke service en aandacht. Het hotel bestaat al sinds 1874 en is hierdoor een begrip in Assen. Het hotel is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met de auto. Het treinstation ligt op loopafstand van het hotel. Doordat het hotel midden in het centrum ligt, is het ook goed mogelijk een onderbreking van de vergadering te nemen en bijvoorbeeld een stadswandeling te maken.
Inklappen
City Hotel de Jonge is gelegen midden in het centrum van Assen en is hierdoor de ideale uitvalsbasis voor uw vergadering, bijeenkomst of feest. Ons gemoedelijke en middelgrote stadshotel staat voor persoonlijke service en aandacht. Het hotel bestaat al sinds 1874 en is hierdoor een begrip in Assen. Het hotel is goed te bereiken met zowel het openbaar vervoer als met de auto. Het treinstation ligt op loopafstand van het hotel. Doordat het hotel midden in het centrum ligt, is het ook goed mogelijk…
Lees meer
Eten en drinken
City Hotel de Jonge heeft zijn eigen restaurant en hotelbar. Het is mogelijk om de lunch in het restaurant te laten plaatsvinden, op deze manier is er even een onderbreking van de vergadering. Een diner in de zaal of het restaurant behoort ook tot de uitbreidingsmogelijkheden. In de zomer kunt u genieten van de zon op het grote terras behorende bij het hotel. Naast de standaard vergaderarrangementen en uitbreidingsmogelijkheden, is het altijd mogelijk om een programma op maat voor u samen te stellen.
Inklappen
City Hotel de Jonge heeft zijn eigen restaurant en hotelbar. Het is mogelijk om de lunch in het restaurant te laten plaatsvinden, op deze manier is er even een onderbreking van de vergadering. Een diner in de zaal of het restaurant behoort ook tot de uitbreidingsmogelijkheden. In de zomer kunt u genieten van de zon op het grote terras behorende bij het hotel. Naast de standaard vergaderarrangementen en uitbreidingsmogelijkheden, is het altijd mogelijk om een programma op maat voor u samen te ste…
Lees meer
Overnachten
Het is mogelijk een vergadering, feest of bijeenkomst combineren met een overnachting midden in het centrum van Assen. Na een lange dag vergaderen of een bedrijfsfeest dat iets te laat is afgelopen, kunt u zich rustig terugtrekken in uw hotelkamer. In combinatie met een bijeenkomst kunnen wij een gereduceerd tarief aanbieden om te overnachten. U kunt de keuze maken uit een van onze gerenoveerde Comfort kamers, of als u iets meer de luxe opzoekt, de Executive kamer. Als onze kamers zijn voorzien van ruime bedden met topmatras, een zitje, bureau, flatscreen-televisie en airconditioning. De badkamers zijn voorzien van een regendouche, toilet en föhn. Daarnaast zijn er op de kamer koffie- en theefaciliteiten.
Inklappen
Het is mogelijk een vergadering, feest of bijeenkomst combineren met een overnachting midden in het centrum van Assen. Na een lange dag vergaderen of een bedrijfsfeest dat iets te laat is afgelopen, kunt u zich rustig terugtrekken in uw hotelkamer. In combinatie met een bijeenkomst kunnen wij een gereduceerd tarief aanbieden om te overnachten. U kunt de keuze maken uit een van onze gerenoveerde Comfort kamers, of als u iets meer de luxe opzoekt, de Executive kamer. Als onze kamers zijn voorzien…
Lees meer
-
Basis vergaderfaciliteiten
Whiteboard / Flipover altijd inbegrepen
Smart TV / Flatscreen altijd inbegrepen
Internet
Draadloos internet (WiFi) altijd inbegrepen
Audiovisuele middelen
Smartboard
Geluidsinstallatie
Microfoon (draadloos)
Printer
Kopieerapparaat
Locatie geschikt voor
Bedrijfsborrel
Bedrijfsfeest
Coaching
Conferentie
Congres
Cursus
Dineren
Flexwerken
Lunchen
Overnachten
Presentatie
Private dining
Seminar
Trainingen
Vergaderen
Workshop
Huurmogelijkheden
Beschikt over 8 vergaderruimtes
Geschikt voor gezelschappen van 1 tot 80 personen
Doordeweeks te huur
Ook per uur te huur
Ook 's avonds te huur
Ook in het weekend te huur
Overnachtingsmogelijkheden
Overnachten bij deze vergaderlocatie
Beschikt over 72 kamers
Overnachten tot 150 personen
Ecolabels
Locatie-faciliteiten
Sfeer en inrichting
Modern
Design
Monumentaal
Huiselijk
-
Adres
Brinkstraat 85, Assen (Drenthe)
Kaartweergave
Ligging en bereikbaarheid
Bij stadscentrum
Nabij openbaar vervoer
Nabij snelweg
Rolstoeltoegankelijk
Afstand tot snelwegen
Parkeren
Betaald openbaar parkeren
Op ca. 150 meter van de entree
Beveiligd parkeren
190 parkeerplaatsen
Afstand tot treinstations
Nabij gelegen steden
Assen (centrum): 0,3 km
Groningen: 25 km
-
Teambuilding
Het is mogelijk teambuilding activiteiten te combineren met een bijeenkomst. Denk hierbij aan een moorddinerspel, escaperoom-diner of een buitenactiviteit. De mogelijkheden zijn groot en we denken graag met u mee.
-
Ervaringen met deze locatie? Schrijf een review!
Klik hier om een recensie te schrijven voor City Hotel de Jonge